Koszyk
Wartość zakupów: 0.00 zł
Zarejestruj się / Zaloguj

ETR - tekst łatwy do czytania

Strona głównaETR - tekst łatwy do czytania

Bearpol Spółka z ograniczoną
odpowiedzialnością

Bearpol Sp. z o.o., czyli w skrócie Spółka znajduje się przy ulicy Wyzwolenia 5A w Łazach.

 

To jest główny budynek Spółki , w którym pracujemy. 
Budynek ma jedno wejście – wejście główne od ulicy Wyzwolenia.

Prezes Zarządu jest szefem Spółki. Prezesem Zarządu jest Sylwester Ligienza.
 

 

        Po wejściu do Spółki

Na wprost wejścia do Spółki znajduje się  Punkt Obsługi Klienta. Tutaj można załatwić różne sprawy 

 np. złożyć zamówienie lub pismo, odebrać towar, zapoznać się z ofertą. 

 

   
       Gdzie można zaparkować?

Na wprost wejścia do budynku znajduje się parking dla osób odwiedzających Spółkę.
Dla 
osób niepełnosprawnych jest specjalnie oznaczone miejsce.



         Czym zajmuje się Spółka?

Spółka zajmuje się:

  • sprzedażą, w szczególności artykułów elektrycznych, elektrotechnicznych, osprzętu dla przemysłu

a także: 

  • świadczy usługi elektroinstalacyjne i produkcyjne

Jak załatwić sprawę w Spółce?

Jest na to kilka sposobów:

  1. napisanie i wysłanie pisma na adres Spółki
  2. zaniesienie pisma do Punktu Obsługi Klienta w Spółce,
  3. napisanie wiadomości i wysłanie jej na adres e-mail: biuro@bearpol.pl
  4. zadzwonienie na numer: 784325241
  5. skorzystanie ze sklepu internetowego

 

Jak skontaktować się ze Spółką?

Spółka czynna jest od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 – 15:00.
Jeżeli chcesz skontaktować się ze Spółką telefonicznie, zadzwoń na numer: 784325241.
Innym sposobem skontaktowania się jest napisanie wiadomości na adres e-mail: biuro@bearpol.pl

 

 

 

Strona główna

Masz do nas

pytanie?

wypełnij formularz

Oferta naszej firmy to skrzynki ex, dławik EX, osprzęt przeciwwybuchowy, rozdzielnice aluminiowe, ognioszczelne ATEX, osprzęt EX , przepusty kablowe.

MRD - tekst do odczytu maszynowego

ETR - tekst łatwy do czytania

Polityka prywatności

Twoja przeglądarka internetowa, bądź system operacyjny, nie wspierają lektora w polskiej wersji językowej.

Facebook